close

Nová registrácia, prihlásenie

Registrácia

Darčekový balíček

darcekovy balicek
viac informácií nájdete tu

DARČEK-PREKVAPENIE,

Katarina a Michal
Ahojte,
2.9.2011 sme si s manzelom uzili darcek " Romantika v balone " nad Seneckymi jazerami. Bolo to velmi krasne, pohodove, bezproblemove, a to sme sa obavali ako to zvladneme kedze som...
Nedeľa, 18 September 2011

Práve nakupuje

Máme online 25 hostí 
Najčastejšie otázky PDF Tlačiť E-mail
Utorok, 27 November 2007 21:25

Ako nájdem vhodný darček?
Naše darčeky sú zoradené do rôznych kategórií. Vyberte si jednoducho kategóriu podľa toho, z akej oblasti uprednostňujete zážitkovú aktivitu a prehliadnite si ponuku.  Samostatná je kategória neobyčajných darčekov, ktorá obsahuje osobné a oroginálne darčeky. Ak ste si nie istí, ktorú aktivitu vybrať, pomôžeme Vám zostaviť Zážitok na mieru pomocou Vami zaslaných charakteristík o osobe, ktorú chcete obdarovať. Treťou možnosťou, pokiaľ si nie ste istí, sú naše  Voľné darčekové poukážky, ktoré umožňujú obdarovanej osobe vybrať si z našej aktuálnej ponuky. 

Čo obsahuje darčekový balíček?
Darčekový balíček obsahuje darčekovú poukážku, ktorá Vás alebo obdarovaného oprávňuje prežiť objednaný zážitok vo vopred dohodnutom termíne, sprievodný list, v ktorom sú uvedené názov a popis aktivity, informácie o zážitku, popis aktivity, ako dlho trvá, inštrukcie a iné informácie bližšie popisujúce zážitok. Darčekový balíček obsahuje tiež informácie o spôsobe rezervovania termínu prežitia zážitku.

Môžem pridať do darčekového balíčka aj osobný odkaz?

Ano, veľmi radi pridáme pre obdarovanú osobu Vaše osobné venovanie, ktoré sa uvádza do sprievodného listu. Darček tým získa pečať osobitosti.  Stačí len text osobného venovania uviesť do poznámok na to určených v procese objednávky.

Ako môžem platiť?

Spôsob úhrady si sami môzete zvoliť v procese objednávky z viacerých možností. Po objednaní zážitkového darčeka, dostanete na Vašu mailovú adresu  ktorú ste zadali pri Vašej registrácii automaticky generovaný mail s rekapituláciou objednávky a platobnými údajmi.  Objednané zážitkové darčeky posielame na Vami zadanú adresu v objednávke spôsobom doručenia, aký ste si zvolíte.  Súčasťou darčekovej zásielky je zálohová faktúra so splatnosťou 10 dní. Pokiaľ si prajete poslať priamo darčekový balíček obdarovanej osobe, v tom prípade zásielka faktúru neobsahuje, ale ju posielame Vám, ako objednávateľovi.  Po zaznamenaní úhrady si môže obdarovaná osoba dohodnúť termín čerpania darčekovej poukážky. Pri neobyčajných darčekoch tieto posielame až po zaznamenení Vašej úhrady.
Úhradu môžete realizovať na našich účtoch, kde ako variabilný symbol uvádzate číslo Vašej objednávky:
Peňažný ústav:  Všeobecná úverová banka, a.s.  
Číslo účtu:  2464437154/0200  
IBAN  SK10 0200 0000 0024 6443 7154  
Platba v hotovosti je možná len pri osobnom odbere balíčka u nás v kancelárii.

Ako rýchlo mi môžete darčekový balíček doručiť?

Štandardne zážitkové balíčky posielame v deň objednávky, pokiaľ bola zrealizovaná do 11.30 hodiny.  Pokiaľ nám objednávka príde po 11.30 hodine,  balíček posielame na druhý deň.  Môžete si v procese objednávky sami navoliť akým spôsobom si želáte darčekový balíček poslať – štandardne poštou, doporučene alebo kuriérom (pri voľbe kuriérom voláme kuriérsku službu v deň úhrady, pokiaľ je táto zrealizovaná na našom účte do obeda do 12.00 hodiny, s doručením na druhý pracovný deň). Zaslanie balíčka štandarne poštou je bez poplatku zahrnuté v cene, ostatné možnosti sú za príplatok.  Ku všetkým spôsobom dopravy je pripočítaná cena darčekového balenia + 65 sk,- (darčeková krabička v prípade zážitkov, darčekový tubus v prípade vesmírnych pozemkov).

Môžem rezervovať termín zážitkovej aktivity už pri objednávke?

Termín môžeme predbežne preveriť, ale záväzne ho vieme potvrdiť až po uhradení aktivity - toto sa týka zážitkových darčekov.

 Keď si objednám darčekový balíček, dostanem nejaké potvrdenie objednávky? 
Áno, po zaslaní online objednávky obdržíte automaticky generovaný mail o prijatí Vašej objednávky.  Po jej potvrdení opäť od nás obdržíte mail s odkazom že Vaša objednávka je potvrdená. Každá zmena stavu objednávky vygeneruje automatický mail na základe ktorého sami vidíte, v akom stave je riešenie Vašej objednávky.  Objednávku tiež máte v náhľadoch na našej stránke po prihlásení..

Akú platnosť majú darčekové poukážky?
Všetky poukazy sú platné 6 mesiacov od dátumu vydania (to znamená odoslania obdarovanému).  Pri niektorých  sezónnach aktivitách darčeková poukážka má platnosť celú aktuálnu sezónu.   Osobitná kategória sú naše voľné poukážky, ktoré nie sú viazané na konkrétnu aktivitu a majú predĺženú platnosť 12 mesiacov.

Vidno na balíčku koľko stál?

Nie. Cenovky sa predsa na darované darčeky nedávajú. Sumu za darčekový balíček pozná iba osoba, ktorá darček objednala. Všetky naše darčeky majú okrem ceny v štandardnej mene aj bodovú hodnotu, ktorá je súčasťou balíčka.

Môžem si predĺžiť platnosť darčekovej poukážky, ak si ju nestihnem vyčerpať v stanovenej dobe?

Ano, je to možné pri štandardnej darčekovej poukážke o ďalšie 3 mesiace, kde úhrada za predĺženie je 10,-EUR, alebo o 6 mesiacov pri úhrade manipulačného poplatku 15,-EUR.  V oboch prípadoch je potrebné objednať cez náš objednávkový systém produkt, ktorý sa volá "doplatok služby" a do poznámok je potrebné uviesť Vaše číslo darčekovej poukážky a dobu o ktorú chcete poukážku predĺžiť (3 alebo 6 mesiacov).

Vlastním voľnú darčekovú poukážku, ale rada by som čerpala darček s vyššou hodnotou, akú má moja voľná poukážka.  Môžem si doplatiť cenový rozdiel a čerpať drahší darček?

Ano, je to možné, doplatok je možné doplatiť po objednaní produktu "doplatok služby", kde do poznámok je potrebné uviesť číslo a hodnotu Vašej voľnej darčekovej poukážky, a tiež aktivitu/darček, ktorý chcete čerpať.  Nulovú hodnotu doplatku zmeníme v systéme na rozdiel medzi hodnotami voľnej poukážky ktorú vlastníte a darčekom, ktorý chcete čerpať.  Doplatok sa bude tváriť ako riadna objednávka, kde bude vygenerované číslo, variabilný symbol a budete mať možnosť úhradu zrealizovať bežnými platobnými spôsobmi. Pri doplatku volíte v objednávke "bez dopravného a balného".

Posledná úprava Štvrtok, 31 Marec 2011 11:08